1.4.2017

Taas maailman reunalla

Viime perjantaina oli viides kerta kun kävin Edge of the Worldillä. Se sijaitsee parin tunnin ajomatkan päässä Riadista, puolet matkasta on aavikolla.

Koska Mattilla on työpaikan puolesta vain tavallinen sedan-mallinen auto, vuokrattiin me sairaalan kautta katumaasturi. Saatiin auto paljon halvemmalla kuin jos oltaisiin vuokrattu muualta. Painotin muutamaan otteeseen että haluttiin neliveto auto, että ollaan menossa Edge of the Worldille, mutta auto joka saatin ei ollut neliveto. Mutta hyvin päästiin perille.


Meitä lähti mun ja Mattin lisäksi Hanna, Moira ja Mattin kaveri Brandon. Meillä ei ollut navigaattoria, laitettiin vain Google mapsiin Edge of the World. Se vei meidät aavikolla eri reittiä kuin mitä olin ennen mennyt, mutta Hanna oli ollut pari viikkoa aikaisemmin, ja tunnisti paikkoja. Ja kiva mulle nähdä eri reitti!


Lammasruuhka kameliruuhkan sijaan tällä kertaa

Edgellä oli jonkin verran muutakin porukka. Päivä oli hyvä aavikkoreissulle, lämpötila oli jotain reilut parikymmentä astetta ja tuuli vähän. Aamulla ilma oli utuinen, mutta onneksi kirkastui puolen päivän aikaan. 


Mä olen ollut kaksi kertaa ihan reunalla, joten jäin ottamaan kuvia kun muut meni reunalle asti.





Kotimatkalla pysähdyttiin syömään eväitä.


Liikenneympyrässä Saudien vaakuna

Kotona korkattiin porukalla meidän toinen satsi viiniä, se oli ihan hyvää, vähemmän makea kuin viimeksi. Grillattiin hampurilaisia ja istuttiin iltaa naapurin tulipaikalla. Jossain vaiheessa satoi vähän, mutta ei annettu sen häiritä!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti