20.11.2016

Joululoman odotusta

Enää 26 päivää Suomilomaan! Toisaalta aika menee nopeasti, mutta toisaalta se tuntuu matelevan. Töissä on ollut ärsyttävää, mun lähin työkaveri, Etelä-Afrikkalainen Doreen, on ollut viisi viikkoa lomalla, mutta onneksi mun tuki ja turva on vihdoin takaisin. Tänään en yhtään stressannut mistään eikä mikään ärsyttänyt töissä. Edellisestä kerrasta onkin jo aikaa...

Matt ei tykännyt munavoista, mutta ketsupilla karjalanpiirakka upposi...

Viikonloput on mennyt Mattin luona, mä olen kokkaillut, me katsellaan elokuvia ja pelataan (pääasissa) Grand Theft Auto-peliä Xboxilla. Välillä ollaan käyty kaupoilla, ja lähes joka viikonloppu ulkona syömässä.

Tässä mun lemppari-meksikolaisessa, Firegrillissä, ei ollut familysectionia erikseen (naisille ja perheille tarkoitettu), vaan meidän pöydän ympärille kasattiin sermit!

Nyt kun ilmat on alkanut viilenemään, aamulla on vain parisenkymmentä asetta, olen myös käynyt lenkillä Mattin compoundilla. Vähän vaihtelua ainaiselle kuntosalille. Missä ei kyllä ole taas kauheasti tullut käytyä...


Neljänkymmenen päivän jälkeen meidän "mehuprojekti" on vihdoin valmis. Ihan ok lopputulos, vähän liian makeaa mun mieleen (ens kerralla siis vähemmän sokeria) mutta onneksi ei hiiva maistunut juuri ollenkaan.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti