29.10.2016

Halloween ja viikonloppujen viettoa

Mun viikonloput on nykyään aika erilaisia kuin vielä muutama kuukausi sitten. Lähinnä siis Mattin luona löhöilyä, katsellaan elokuvia ja pelataan pelejä Xboxilla. Tai oikeastaan Matt pelaa ja mä katselen (ja roikun Facebookissa), mä en oikein tykkää muista sen peleistä kuin Grand Theft Auto, jossa hurjastelen ja ammuskelen. Tarkoituksena on kyllä löytää ja ostaa joku muukin peli mistä mäkin tykkäisin.

Hups, poliisit saivat mut...

Mattin compoundin (aidattu asuinalue) allas on ihan kiva, eikä siellä ole pahemmin muita ihmisiä, joten siellä tulee nyt myös oleskeltua ennen kuin tulee liian kylmä.

Ravintolakin on ollut, mutta se on ollut suljettuna jo monta kuukautta

Täällähän vois järjestää allas-pippalot!

Viikko sitten meidän piti ajaa Bahrainiin musiikkifestareille, jossa esiintyi coverbändejä (ja katsomaan uusin Bridget Jones elokuva!), mutta Mattilla oli ongelmia auton vakuutuksen kanssa, joten reissu peruuntui. Onneksi, koska sinä viikkona Matt teki tosi pitkiä päiviä töissä, lopetti myöhään torstaina, ja oli tosi väsynyt.

Sen sijaan käytiin Mattin compoundilla sen parin työkaverin synttäreillä. Siellä olikin vaikka kuinka paljon hyvää ruokaa!


Kun Halloween lähestyi sanoi Matt ettei haluakaan mihinkään juhliin, oli edelleen tehnyt pitkiä päiviä ja oli väsynyt. Se tekee yksin kolmen ihmisen hommia tällä hetkellä. Marraskuun puolivälissä tulee yksi apuri, ja vasta helmikuussa toinen. Mun piti sitten mennä kaverin kanssa, mutta oltiin ylipäätänsä liian myöhään liikkeellä, eikä saatu enää lippuja.


Halloweeniä vietettiin sitten ihan kaksin. Kaiversin kurpitsan, en löytänyt isoa oranssia, mutta pienemmän espanjalaisen, joka ajoi kyllä saman asian.


Illalla käytiin ensin syömässä Butcher Shop and Grill nimisessä ravintolassa. Melkein parasta ruokaa mitä olen Saudeissa ravintolassa saanut.

Ai oliks mä dieetillä? No, kai mä pian taas jatkan...

Sitten kotiin katsomaan kauhuelokuva Netflixistä. Paitsi ettei kumpikaan tykkää kauhuelokuvista, joten päädyttiin katsomaan Tappajahai ja sen jälkeen Youtubesta Haunted House (kauhujen talo) pätkiä, ja mä näin kyllä yöllä painajaisen!

Ei tullut täytetyistä paprikoista ihan samanlaisia kuin netissä, mutta hyviä oli tex-mex täytteellä!

2 kommenttia:

  1. Hyvältä näyttää sapuskat, nam! Ihanaa että olet löytänyt ihanan kumppanin, so happy for you <3 Täälläkin tuli vietettyä todella rauhallinen halloween: netflix, chill ja hyvää ruokaa, mikä sen parempaa ;-) Mahtavat noi paprika "kurpitsat"! Itse Halloween päivänä istuttiin tuttuun tapaan pimeässä kämpässä verhot kiinni koska ovella kävi pimpottelemessa laumoittain hirviö- lapsia :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 Ja mukavalta kuullosti teidänkin Halloween! Täällä ei onneksi tarvitse olla lapsia piilossa, Suomessa kyllä olin pääsiäisenä...

      Poista