18.6.2016

Army Ball 2016

Eilen oli tukikohdassa Army Ball-tanssiaiset USAn armeijan 241-vuotis synttäreiden kunniaksi.



Viime vuonna tilaisuus oli mulle mielenkintoinen, koska se oli mun ensimmäinen ja myös koska B:llä oli iso osa seremoniassa. Tänä vuonna juhlat oli mun mielestä tylsähköt.



Saman kaavan mukaan mentiin kun viime vuonnakin, ja mun ruokakin oli sama kuin viimeksi.



video
Kenraali ja kumppanit leikkaa kakun miekalla

Virallisen osuuden jälkeen käytiin kotona vaihtamassa vaatteet vähän arkisempiin ja jatkoillekin mentiin yhden kaverin luo. Ihan ok ilta, mutta on mulla mukavempiakin ollut. Olen jo täysin valmis Suomi-lomalle, jonne lennän neljäksi viikoksi keskiviikon ja torstain välisenä yönä. Joten blogi hiljenee kuukaudeksi.

Mukavaa kesänjatkoa kaikille!

4 kommenttia:

  1. Oi että! Ihanaa Suomi-lomaa. Kelpaisi itellekin erityisesti siksi, että haluan pois täältä tuskaisesta kuumuudesta :D Nauti!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Vähän taas jännittää että jäädynkö heti alkuun 😁

      Poista
  2. Oih, nautinnollista Suomilomaa Soile! Kyllä harmittaa että tuli ite skipattua juhannus ja pidempi suomiloma tältä vuodelta. Just niin klassista että hyvät kelit sen kerran ku jää tänne Lontooseen, kaks viimevuotta kun tuli jäädyttyä juhannus mökillä vesisateessa :D Enjoy xxx
    Ps. Aivan ihana toi sun mekko

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mä vein helteet mukanani Suomeen kahtena edellisenä kesänä, joten toivon niin myös käyvän tänä vuonna 😎

      Ja kiitos. Tykkäsin siitä kyllä paljon enemmän kuin viime vuoden mekosta.

      Poista