24.5.2016

Synttäriviikko

Viime viikolla tuli juhlittua synttäreitä pariinkin otteeseen. Ensin mentiin sunnuntaina (koska toinen meidän kahdesta urologian saleista loppu aikaisin) osan mun tiimin työkavereiden kanssa syömään sairaalaan buffet-ravintolaan.

Filippiiniläinen, saudi, suomalainen, (kiinalais-)malesialainen, malesialainen ja etelä-afrikkalainen. 

Salaatit ja jälkiruokapöytä on siellä ihan hyvät. Pääruoka nyt yleensä on mitä on... 

Itse synttäripäivänä en tehnyt mitään ihmeellistä. Aamulla kuntosalille, töissä mun leikkaussalin työkaverit, lääkäreitä myöten, lauloivat Happy Birthday ja töiden jälkeen kävin ruokakaupassa. 

Torstaina lähdin taas tukikohtaan. Erikillä oli työkavereiden läksiäiset, ja minä leivoin korvapuusteja ja tein perunasalaattia Erikin luona.


Pari päivää myöhemmin Facebook muistutti että edellisestä pullien leipomisesta oli tasan vuosi!

Perjantaina Moira, Kaylee ja uudet suomalaiset Hanna ja Sara tulivat myös. Illalla meillä oli grillijuhlat, jonne tuli tukikohtalaisten kaverien lisäksi muutama Erikin työkaveri.



Savuporotahnaa ruissipsien päällä. Kaikki tykkäs!

Grillimestari Erik


Mukava ilta, paljon hyvää ruokaa ja sain ihania lahjojakin!

Yksi kaveri oli googlannut suomalaisia reseptejä ja teki Hanna-tädin kakkuja :-)


Mukin toisella puolella luki sama arabiaksi, tykkään. Lempparilahjan sain Erikiltä, ollaan harjoiteltu (siis minä olen yrittänyt oppia ne) NATO-aakkosia, ja sain tämän WTF-salipaidan

Erikiltä mentiin vielä tukikohdan baariin. Kun bileitä ei löydetty, päädyttiin sitten baarin jälkeen pienessä porukassa jonkun tutun luo pelaamaan mun lemppari peliä, poliittisesti täysin epäkorrektia Cards Against Humanity. Suosittelen!

Seuraavana päivänä käytiin tukikohdan ravintolassa brunssilla ja loppupäivä vietettiin altaassa. 

4 kommenttia: