13.4.2016

Lisää Bahrainia

Formuloiden jälkeen jäin vielä yksin kolmeksi yöksi Bahrainiin, mulla kun oli koko viikko lomaa. Olin varanut spa-hotellin kävelymatkan päässä Benkun asunnosta. Paitsi että spa oli remontissa... No, onneksi sain sentään hieronnan.

Sänky oli IHANA! Siellä tulikin vietettyä paljon aikaa...

Mä olin ajatellut käydä jossain kauppakeskuksessa, shoppailemassa ja elokuvissa, mutta en mä sitten lopulta viitsinytkään.

Ensimmäisenä päivänä kävin kävelymatkan päässä irkkupubin terassilla (jossa käytiin joulunakin) lounaalla ja siiderilasillisella.


Ja alkuillasta kävin hotellin allas-alueen baarissa Happy Hourilla. Viereisessä pöydässä istui amerikkalainen miesporukka, tuntui ihan "kotoisalta".


Seuraavana päivänä makoilin monta tuntia altaalla, ja illallisella kävin hotellin tex-mex ravintolassa.


Tämä oli ihan parasta!

Pari päivää yksikseen oli ihan tarpeeksi ja keskiviikkona oli mukava palata kotiin!

6 kommenttia:

  1. Vetelin juuri tuollaisia nacho-annoksia joku kolme meidän Costa Rican lomalla, kun meksikolaistyyppinen ruoka ei muuten oikeen oo mun makuun, mutta nachot maistuu senkin edestä :D Todella terveellistä, mutta lomaa on hyvä käyttää tekosyynä ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Todellakin, lomalla saa, ja pitää :-)

      Poista
  2. Voi nyt aloin kaipaamaan aurinkoa! Täällä tuli yöllä taas viisi senttiä lunta... Kovin näyttää houkuttavilta nuo sinun lomakuvasi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei! Vaikka vuodenaikojen vaihtelua periaatteessa kaipaan, niin en silti kaipaa lunta, loskaa enkä kylmää...

      Poista
  3. Noloa ehkä tunnustaa, mutta mun piti just katsoa Google Mapsista, missä on Bahrain... Sen verran pieni pläntti, ettei ihme, etten aiemmin ollut sijoittaut kartalle!

    Yksin olo tekee välillä nannaa. Siksi mua ei yhtään haittaa, kun Iiro lähtee välillä työmatkalle ja jättää mut tänne yksin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuskinpa mäkään sitä olisin ennen Saudeja osannut paikantaa.
      Ja joo, kyllä mäkin sitä välillä kaipaan, mutta tällä kertaa oli jotenkin vaikea olla yksin...

      Poista