29.12.2015

Joulu Bahrainissa

Viikonloppu oli ihan ok, mutta ei kyllä yhtään tuntunut joululta. Kaksi vuotta sitten täällä Saudeissa vietetty joulu, vaikka oltiin töissäkin, tuntui enemmän joululta...

Torstaina lensin puolen päivän aikaan Bahrainiin. Lento kesti mukavat 45 min :-)

Bahrainilaisen Gulf Air-yhtiön koneessa näytettiin Muumeja!

Menin Tax-free kaupan kautta hotellille, jossa oli jo Kaylee, joka oli tullut edellisenä iltana, ja kaksi muuta naista, jotka oli tullut junalla Dammamiin (Saudi) ja sieltä taksilla sillan yli Bahrainiin.

Hotelli oli koristeltu hyvin jouluiseksi

Me neljä jaettiin kahden makuuhuoneen sviitti. Loput porukasta, jotka saapui illalla, jakoi kolmen makuuhuoneen kattohuoneiston ja yhdellä oli oma huone.

Mua odotti sängyllä Kayleen joululahja mulle :-)

Juotiin muutamat drinksut hotellilla ja sitten lähdettiin syömään irlantilaiseen pubiin. Mä tilasin lohiannoksen, ja se oli kyllä parasta ruokaa mitä olin pitkään aikaan syönyt!

Pubista palattiin hotellille, laitettiin joulupyjamat ylle, ja lähdettiin kattohuonistoon jatkamaan iltaa, kun loputkin porukasta oli saapunut.

Moira oli myös matkassa

Seuraavana päivänä mentiin brunssille Crowne Plaza-hotelliin. Buffet-ruoka oli ihan ok, mutta ei mitenkään erikoista. Siellä oli myös aivan liian paljon porukkaa.

Joulupukkikin kävi!

Jälkiruuat oli tosi hyviä!

Sieltä osa porukasta jatkoi vielä irkkupubiin, osa, kuten minä, palasi omalle hotellille.

Lauantaina käytiin hotellin yhteydessä olevassa ostoskeskuksessa. Ennen shoppailua käytiin pienellä porukalla Brasilialaisessa ravintolassa syömässä. Ruoka oli tosi hyvää, ja sitä tuli syötyä aivan liikaa. Siellä oli salaatti, keitto ym buffet pöytä ja eri grillattuja lihoja tuotiin vartaissa pöytään.

1. Oi, lohta! Tuli nälkä... :D Ja nuo jälkiruoatkin näyttävät aivan mielettömän hyviltä! Toivottavasti sait edes ripauksen joulumieltä loman aikana :) <3

2. Täälä tulee syötyä todella vähän kalaa, Suomessa syön paljon useammin. Niinpä valitsenkin usein lohta jos sitä on tarjolla.
    Noh, kyllä mä ehkä ripauksen sain :-)