8.12.2015

Dubai ja Rugby 7's

Torstai-iltana lennettiin Raijan kanssa pitkäksi viikonlopuksi Dubaihin katsomaan jokavuotista Rugby 7's ottelua. Viime vuoden postaus täällä.

(Raijan kuva)

Yövyttiin samassa hotellissa kuin viime vuonnakin. Mutta, jouduttiin heti vaihtamaan huonetta. Meidän huoneessa oli vain suihku, ei ammetta, eikä suihkussa ollut mitään koroketta, vaan vedet tuli jopa huoneeseen, jossa kokolattiamatto. Oli siis märkä edellisten asiakkaiden jäljiltä.

Uusi huone ei ollut heti valmis. Raija lähti tuttujen kanssa baariin, mutta mä olin tosi väsynyt ja menin hotellin meksikolaiseen syömään ja odottamaan huonetta.

Perjantai-aamuna lähdettiin stadionille katsomaan rugbyä. Lämpötila oli 27 asteen paikkeilla ja päivä oli mukava. Juotiin, syötiin, katseltiin kisoja ja ihmisiä ja nautittiin tunnelmasta.

S Tukikohdasta

Darth Vaderiä ei näkynyt tänä vuonna

Viuhahtelijakin! Iso sakko tuli. (Kuva Facebookista)

Mulle tuli TAAS flunssaa, joten kisojen jälkeen lähdin hotellille nukkumaan. Normaalisti puolentunnin matka kesti tunnin, ja bussi oli täynnä metelöiviä ihmisiä ja musiikki pauhas. Ei ollut mukava reissu.

Lauantaina käytiin Raijan kanssa ensin pikaisesti yhden Raijan tutun luona, joka asuu ihan Burj Khalifan, eli maailman korkeimman rakennuksen vieressä.

Sieltä jatkettiin taas kisoihin. Tänä vuonna nähtiin finaalikin (Fiji voitti, Englanti toinen, USA kolmas), kun lennettiin takaisin vasta sunnuntaina.

Olutta ei tarvinnut lähteä hakeman, jos ei viitsinyt

Tämä Britti (!) soitti mm Englannin pelin aikana Britannian kansallislaulun ja "Rule Britannia"

Sunnuntaina, eli itsenäisyyspäivänä, nautittiin hartaasti aamupalasta pihalla, sää kun oli kesäisen täydellinen.

Kun oltiin kirjauduttu ulos hotellista lähdettiin Dubai Mall-ostoskeskukseen, joka sijaitsee ihan Burj Khalifan vieressä.

Käytiin parissa kaupassa, mä löysin mm iltapuvun alennuksesta tukikohdan perjantain joulutanssiaisiin. Ja vielä sinisen, mitä olin toivonutkin!

Sitten käytiin syömässä ja drinksuilla (melko kalliin) japanilaisen ravintolan kattoterassilla, josta oli upeat näkymät.

Ennen lentokentälle lähtöä katsottiin vielä upea suihkulähde/valoshow. Mahtava viikonloppu ja ensi vuonna luultavasti taas uudestaan!

1. Olinkin jo odottanut tätä postausta! Vitsi miten kiva reissu. Ja hyviä kuvia

1. Heh, no anna nyt muutama päivä aikaa ;-) Joo, oli kyllä taas niin huippu reissu, flunssasta huolimatta!