20.5.2015

Synttärit

Tällä viikolla olen viettänyt synttäreitä. Tai no, aloitin jo torstaina, jolloin mentiin tyttöporukassa Australian suurlähetystön juhliin. Mutta, olin tosi väsynyt, ja kun kuulin että yksi työkaveri oli tilannut taksin klo 22.30, lähdin kotiin samalla kyydillä.

Rebeccan kanssa ennen juhlia

Perjantaina nukuin pitkästä aikaan pitkään, ja sitten suunnattiin Rebeccan kanssa MCV:n altaalle picnic eväiden kanssa. Siellä ei onneksi ollut muita.



Illalla mentiin vielä Fatburger-hampurilaisravintolaan. Ravintolaa oli kehuttu, mutta mun hampurilainen oli kyllä pettymys.

Mutta jälkkärit oli hyviä!

Mulla on pieni ongelma... Mun rahat on aina ihan sekaisin mun kukkarossa, enkä ikinä tiedä paljonko mulla on (mutta yleensä paljon, koska luulen aina ettei mulla ole rahaa...). B on muutamankin kerran järjestänyt mun rahat, ja tällä kertaa Rebecca teki sen :-)

Itse syntymäpäivää juhlistin tilaamalla sushia töiden jälkeen, jee...

Eilen mentiin sitten kaveriporukassa mun synttäripäivälliselle. Meitä oli Rebecca, Moira, Virva, Raija sekä tukikohdasta B, C ja S. 

Olin kuullut paljon kehuja Firegrill meksikolaisesta ravintolasta. Kun tein viikko sitten pöytävarauksen, oli se tosi hankalaa, tuntui että piti rautalangasta vääntää. 

No ei ihme, ravintolassa kävi ilmi että se on pikaruokapaikka, pöytiin ei tarjoilla :-D Mentiin sitten viereiseen Johnny Rockets ravintolaan. 

Siellä oli vain pikkupöytiä ja loosseja, ängettiin sitten kaikki 8 kuuden hengen loossiin. Mutta mukavaa oli ja ruoka hyvää.


Raija järjesti jossain vaiheessa mulle yllätyksen, tarjoilijat toivat mulle brownien jäätelöllä, kermalla ja kynttilällä. Ja lauloivat ensin pätkän Manfred Mannin laulusta Do Wah Diddy Diddy ja sitten Happy Birthday. Kiva yllätys!


4 kommenttia:

  1. Mä olen aivan äärimmäisen huono FB:ssa muistamaan ketään syntymäpäivinä - mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan, eli grattis näin jälkikäteen! :) On mahtanut olla loossissa tiivis tunnelma, ainakin kuvan perusteella! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ja juu, olihan siellä, ja kuuma myös, mutta kyllä se sitä voitti lentokoneessa syömisen ;-)

      Poista
  2. Myöhästyneet synttärionnittelut Lontoosta! Kuulostaa ja näyttää että oli hauskat raflakinkerit, ihanan symppis toi yllätys :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Olihan se, vähän noloa, mutta hauskaa silti :-)

      Poista