5.3.2015

Lomalla - ja sairaana

Olen ollut tämän viikon lomalla, ihan vain täällä Riadissa. Mulla oli vaikka mitä suunnitelmia mitä aioin tehdä, mutta suurin osa ajasta on mennyt sängyn pohjalla...

Edellisestä flunssasta onkin jo viisi kuukautta, joten taisi olla taas sen aika. Huoh. Pääasiassa kurkku on ollut todella kipeä, ja jo viikon, joten tänään kävin lääkärillä. Kurkku oli kuulemma erittäin ärtynyt, ja sain taas kassillisen lääkkeitä ja antibiootit varalle.


Maanantaina kävin, ihan omalla ajalla, urologian konferenssissa. Konferenssi jatkuu koko viikon, mutta maanantai oli enemmän hoitajille suunnattu, ja olikin ihan mielenkiintoisia luentoja. Opin mm että leikkausrobotin kehityksen oli maksanut USAn armeija 80-luvulla, jotta kirurgi voisi leikata kaukana taistelualueilta!

Tuntemattomia photobombaajia taustalla. He myös rapistelivat, kikattelivat ja kuiskailivat koko ajan, mutta onneksi lähtivät aika aikaisin.

Tiistaina mulla oli aika ortoosi-teknikolle. Mulla on jalkapohjan plantaarifaskiitti vaivannut jo pidemmän aikaa. Kesällä sain siihen Suomessa kortisoonipistoksen, mutta se auttoi vain pari kuukautta. Nyt sain tukipohjalliset, ja jos ne ei auta, tehdään mulle ihan henkilökohtaiset, muotoillut pohjalliset.


Illalla käytiin porukalla kiinalaisessa ravintolassa viettämässä Virvan synttäreitä. Ravintolan sisustus oli aika hieno valtavine akvaarioineen, ja ruoka oli hyvää, mutta ravintolassa oli kyllä vähän liian hämärää.



Kohta lähden lentokentälle, olen lähdössä kahden päivän kamelivaellukselle!

2 kommenttia:

  1. Mä odotan kiivaasti päivitystä teidän kamelikaravaanista! Vinkvink. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, tulossa on :-) Nää yövuorot vaan sotkee koko elämän...

      Poista