8.9.2013

Lomalla taas!

Viimeinen työpäivä oli haikea, mutta mukava. Eikä välttämättä edes viimeinen, lupasin että voisin tehdä tarvittaessa muutaman keikan ennen lähtöä...

Olin päättänyt laittaa lahjaksi samani t-paidan päälle, jossa siis luki etupuolella "I won't be back" ja takapuolella "Just kidding!", ja niin teinkin. Vähän nolotti mennä kanttiinin paita päällä ja työhousut jalassa, jotkut ehkä vähän ihmetteli...

Olen ollut todella kiireinen ja aika stressaantunut viimeisen kahden viikon aikana, ja kerännyt kivasti univelkaakin, joten onnistuin sitten vielä saamaan flunssankin. Neljännen tänä vuonna. Kun elämäntapani oli paljon epäterveellisemmät ja laiskemmat, en ollut lähes koskaan kipeä...

Viime viikolla mulla oli iltavuorot maanantaina ja torstaina ja tiistaina kävin palauttamassa 10 muuttolaatikkoa Espoon rajalle (oli muuten halpaa ja kätevää!).

Keskiviikkona sain ensin stressata auton kanssa, kun öljyvalo vilkahti. No, enpä ollut tarkistanut öljyjä sen jälkeen kun ne oli vaihdettu 2v sitten, ja öljyt olikin ihan loppu... Menin lähimmälle huoltoasemalle, mutta eihän sieltä mitään apua saa, käskivät vain katsoa seinällä olevasta taulukosta, kun en löytänyt juuri sitä öljyä mitä huoltokirja kehotti käyttämään. No, eipä ollut mitään öljyä mun automerkin kohdalla. Muutama soitto, ja sain onneksi isän kiinni, ja sain ostettua öljyn.

Sitten ajoin Lahteen, jossa olin "kotihoitajana" samana päivänä leikatulle olkapääpotilaalle, joka ei tosin malttanut olla kotona, kun olkapääkin oli pitkästä aikaa kivuton (oli ihan puuduksissa vielä), ja käytiin vähän shoppailemassa, mm lisää öljyä :-)

Vakionopeudensäätimen "löydyttyä" olen alkanut tykkäämään autolla ajosta! Mutta vain siis moottoritiellä, kauniilla säällä ja vähällä liikenteellä, kuten torstai-aamuna.

Perjantaina oli sitten siis viimeinen työpäivä, ja unohdin puhelimen kotiin. Ei siinä muuten mitään, mutta olin lähdössä töiden jälkeen risteilylle, ja hetken mietittyä tulin siihen tulokseen, että en pärjäisi millään ilman... Ja kotihan ei ole enää 5 min kävelymatkan päässä, vaan n 20-25 min ajomatkan. Eli, suunnitelmat meni uusiksi, piti lähteä töiden jälkeen, apteekin kautta (nenäsumute ja silmätippoja) hakemaan puhelin, mutta onneksi mulla oli lyhyempi päivä, ja ehdin hyvin.

Risteily olikin taas todella mukava. Mun ja H:n lisäksi lähti neljä työkaveria. Bändi olikin tällä kertaa paras ikinä, Ron Jeremy Big Band, soittivat musiikkia just mun makuun, jopa Metallican "Enter Sandmanin". Lisäksi myös mm Final Countdown, Adelea, Tehosekotinta ja paljon Bon Jovia! Koskaan en enää lähde risteilylle jossa Gebardi soittaa ;-)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti