4.8.2013

Paluu arkeen

Sohvalta voi ihailla upeita auringonlaskuja

Ensimmäinen työviikko on takana, ja kesäloma tuntuu jo kaukaiselta... Onneksi meillä on ollut todella rauhallista töissä, mutta toisaalta aikakin kuluu silloin aika hitaasti. Kivaa oli silti nähdä ihania työkavereita taas piiiiitkästä aikaa!

Olen nyt sitten virallisesti irtisanoutunut (taas...), ja viimeinen työpäivä on 6.9. Jee!

Loma oli kovin kiireinen, kuten myös tämäkin viikko vapaa-ajalla, mutta ensi viikko onkin sitten ihan erillainen. Torstaina olen nimittäin menossa silmien laserleikkaukseen, joten loppuviikon otankin sitten hyvin rauhallisesti. Pelonsekaisella jännityksellä odotan leikkausta, mutta odotan kyllä sitä, että pääsen vihdoin eroon silmälaseista (ja piilolinsseistä).

Perjantaina olin töiden jälkeen ystäväni H:n luona grillaamassa ja saunomassa. Jotain, mitä piti kylläkin tehdä jo loman aikana... Noh, H oli vielä lomalla :-)


Eilen oli veljenpojan 1v synttärit. Lapsista kyllä huomaa ajan kulun, tuntuu siltä että juurihan me vasta vietettiin ristiäisiä... Kaikilla kolmella serkuksella onkin nyt sitten synttärit, noin viiden viikon välein!


Viime kuukauden aikana on tullut ajettua aika usein Lahteen, ja vasta pari viikkoa sitten tajusin ruveta käyttämään autossa niinkin mahtavaa ominaisuutta kuin vakionopeudensäädin! Autohan mulla on ollut jo 2,5 vuotta... Mutta, inhoan lukea kaikkia ohjekirjoja, välttelen niitä viimeiseen asti, enkä ole jaksanut paneutua tuohon ominaisuuteen. Kunnes veli sitten mökillä opetti kuinka se toimii. Nyt olen uudelleenihastunut autooni :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti