22.5.2013

Työsopimus

Kävin tänään välitystoimistossa allekirjoittamassa työsopimuksen. 


Alunperin mun piti tehdä kahden vuoden sopimus, mutta kävikin ilmi että koska olen "re-hire", eli menen takaisin samaan sairaalaan, en saakaan "sign-on" bonusta, eli rahaa työsopimuksen allekirjoittamisesta. Joka olisi siis ollut tuplasumma kahdesta vuodesta. 

Koska mitään muita etuja ei ole kahden vuoden sopimuksen kirjoittamisesta, en siis sitä tehnyt, vaan allekirjoitin vuoden sopimuksen. Vaikka mulla olisi kahden vuoden sopimus, joutuisin silti uusimaan mun sopimuksen vuoden kuluttua (sisältää muistaakseni mm lääkärintarkastuksen ja opintopisteiden keräämistä). 

Mutta, positiivisena yllätyksenä tuli palkankorotus! Nimittäin nykyään leikkaussalissakin saa n 200€ kuukausittaisen palkanlisän, jonka ennen sai vain tehot, heräämö ja muut vastaavat osastot. 

Nyt mulla on sikakalliit lääkärintarkastukset meneillään ja kun ne on tehty parin viikon kuluttua, voin periaattessa alkaa hakea viisumia. Hui! Kohta on jo syksy...

6 kommenttia:

  1. Lähtö lähenee... Tässä alkaa jo lukijaakin vähän jännittää, mitä tuleman pitää ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eilen vasta tuntui jotenkin konkreettiselta, että sitä ollaan todellakin taas lähdössä sinne, ja että olenko mä nyt ihan hullu...?

      Poista
  2. Du har så fin blogg! ❤ och jätte fina bilder

    VastaaPoista
  3. Hei! sinulle on haaste blogissani!

    VastaaPoista