19.5.2013

Synttärit

Lenkillä on taas tullut enemmän käytyä, ulkona on niin kaunista, vihreää ja ennenkaikkea lämmintä, kyllä loppukevät ja kesä vaan on sitä parasta aikaa!


Tällä viikolla oli synttärit. Sattuipa vielä niin, että kerran kuudessa viikossa meillä on lyhennys, ja lopetetaan jo klo 14.00, ja se olikin mun synttäripäivänä.

Aamulla, kun menin töihin, odottivat kolme (työ)kaveria mua osastolla. Ne halasivat, ja antoivat lahjat; mustikkajuustokakku ja kuoharipullo! Ihan yllättäen. Kyllä mulla on ihania ystäviä ja työkaverita  

Ryppyinen lakana onkin mitä parhain tausta ;-)

Vietettiin myös töissä "Sairaanhoitaja-päivää", vaikka se olikin jo 12.5, Florence Nightingalen syntymäpäivänä. Niin, eihän sairaanhoitopiiri, tai edes oma sairaala, mitenkään muista meitä, suurinta ammattiryhmää, vaan ihan omalla rahalla ostimme aamupalaruuat, ja pari hoitajaa luennoi Florencesta. Itse olen muuten pitänyt kouluaikoina vissiin kolme eri esitelmää Florencesta, päätinhän jo n 11-vuotiaana että haluan sairaanhoitajaksi...

Saudeissa ei hoitajilla pahemmin oikeuksia ole, mutta ainakin siellä vietään sairaanhoitaja-viikkoa, ihan työnantajan toimesta!

Kotona olin suunnitellut ottavani aurinkoa parvekkeella, mutta eipä aurinkoa näkynyt, vaikka lämmintä ja kosteaa olikin. No, tein sitten sushia, ja join kuoharia. Multa kysyttiin muuten paperitkin Alkossa kun kävin pikkupullon ostamassa. Jes!

Ei musta kyllä sushirullaajaa(kaan) tule...

Viikonloppuna mulla olikin sitten perhettä kylässä, ja sain lahjaksi mm parvekkeelle suloisen amppelikukan.


2 kommenttia: