13.4.2013

Lähdön haikeudet, puolikin vuotta ennen...

Lähtö on aina haikeaa. Muutaman viime kerran olen ulkomailta lähtenyt aika vähin äänin... Toki olen hyvästellyt lähimmät työkaverit, mutta muuten olen vain "kadonnut".

Englannissa (molemmat kerrat) ja Ruotsissa (kaksi ekaa kertaa) mulla on ollut läksiäiset, ja ne on aina toisaalta jotenkin niin surullisia. Mulle siis. Kun TAAS pitää jättää aivan mahtavia (työ) kavereita taakse.

Onneksi on Facebook, jonka kautta on löytynyt paljon vanhoja työkavereita, joihin olin joskus menettänyt yhteydenpidon. Ja tukholmalaisia ystäviä onkin tullut nähtyä enemmänkin, kun silti asuvat suhteellisen lähellä.

Eilen meillä oli työpaikan pippalot. Luultavasti mun viimeiset tuolla :-( Mulla on aivan mahtavat työkaverit, niitä mulla on aina ollut ulkomailla ikävä, ja ne on ollut osasyy, miksi olen aina Suomessa palannut samalle työpaikalle.

Vuonna 2005 me voitettiin "Hyvä Hytinä", eli hyvä työyhteisö palkinto, ja rahoilla risteiltiin Helsingin edustalla vanhalla purjeveneellä!

Eilinen ilta oli huippukiva, aloitettiin saunomisella (paitsi että mä en saunonut) ja sitten ruokailtiin.

Meidän työpaikalla on ennen tehty muutama hauska filmi, siis ihan henkilökunnan tekemiä, ja tuollakin näytettiin 5v sitten (!) filmattu, ja vihdoin puolisen vuotta sitten valmistunut, 20min "Bicain Pond (puudutusaine...) ja Enkelit elokuva. Aivan mahtava filmi!

On meillä filmattu ihan oikeitakin elokuvia, ja sarjoja. Nämä "Suojelijat" sarjasta, jossa mullakin oli minimaalinen rooli!


Ja pääsinpä jopa Eppu Salmisen kainaaloonkin :-)

Kummelit elokuvan kuvauksia


Eilen illalla meillä oli myös live musiikkia. Kolme kirurgia soitti kitaraa, pianoa ja lauloi. Ja porukka tanssi. Taitavia nämä meidän kirurgit :-)


Meidän (mies) kirurgit ovat monilahjakkaita, tämä kuva muutaman vuoden takaa :-)

Harmi vaan että juhlapaikalta piti lähteä jo klo 22 jälkeen, mentiin kyllä jatkoille, mutta ei se ole koskaan enää yhtä hauskaa.

Eli, näitä työkavereita tulee ihan hirveän ikävä. Taas. Mutta, onneksi lähtöön on vielä puoli vuotta jäljellä!

Tämä kuva vuodelta 2006, esitän potilasta, joka herää kesken nukutuksen...


2 kommenttia:

  1. Ajattele vaan, että pääseehän sinne taas takaisin, jos tulet vielä palaat ;). Mutta hauskaa teillä siellä näyttää olevan. Työpaikkoja on monenlaisia. Mulla menee yleensä aika kauan, ennen kuin löydän "paikkani". Mutta jonnekin on helpompi päästä sisään systeemeihin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinhän se on, mutta toisaalta haluaisin todellakin aloittaa "alusta" jossain ihan muualla...

      Poista