29.12.2012

Joulua ja kuumetta

Vietin joulunpyhät siskoni perheen luona, jossa oli aattona myös äitini ja veljeni perheineen.


"Baby's first Christmas"- puku Floridasta


Joulupukkikin kävi



Siskon hevoset



Mieluisia lahjoja!


Aattona siskon lapset sairastui kuumeeseen, ja Tapaninpäivänä tunsin itsekin sairastuvani. Tulin kotiin päivällä, ja illalla mulla oli vähän lämpöä. Torstaina mulla olikin jo kuumetta, nuhan ja yskän lisäksi.

Mä olen hyvin harvoin kunnolla kipeä. Yleensä mulla on 1-2 pikkuflunssaa vuodessa, nuhaa ja kurkkukipua, harvemmin yskää, joskus vähän lämpöäkin. Mutta kunnolla kipeä olen niin harvoin, että muistan lähes joka kerran viimeisen reilun 10-15v ajalta! Ja yleensä niitä onkin edeltänyt jonkinlaista stressiä ja kiirettä. Ja mun marras-joulukuu olikin hyvin kiireistä aikaa. Tammikuussa en aiokaan sitten tehdä töiden lisäksi paljon muuta :-)

Niin, ja viimeksi olin kunnolla kipeä maaliskuussa 2007, kun muutin Ruotsista Suomeen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti