4.11.2012

Halloweeniä



Tällä viikolla olen ollut osan viikkoa lomalla. Olin kyllä todellakin sen tarpeessa, ja olisin kyllä voinut lomailla vähän kauemminkin.... Projekteina oli vaatekkaappien ja kellarivaraston läpikäyminen ja siivous, no, sain ainakin vaatekaapit hoidettua.

Viime lauantaina kävin siskon miehellä vaihdattamassa talvirenkaat, ja kiitokseksi kutsuin siskon perheineen keskiviikkona, eli Halloweeninä, lasagnelle.


Eilen, eli Pyhäinpäivänä, lähdettiin muutaman työkaverin kanssa yhden työkaverin luo viettämään mukavaa päivää ja iltaa, Halloweenin merkeissä. Juhlat toeteutettiin nyyttäriperiaatteella, ja kohokohtana olisi lämmin palju. Itse en ollut koskaan ennen ollut paljussa.

Koti oli koristeltu todella upeasti teeman mukaisesti. Osa koristeista on minun, me pidettiin Englannissa Halloween pippalot, ja mulla on pieni laatikollinen rekvisiittaa niiltä ajoilta.






Minä vein suppilovahvero-poropiirakkaa, ja näitä herkullisia lohimuffinsseja



Ilma oli hyvin "Halloweenimäinen", jo päivällä oli sumuista, ja yöllä, kun ajettiin kotiin, oli näkyvyys ajoittain vain jotain 1-2m. Päästiin onneksi kotiin ehjin nahoin.


"Paljuilu" oli todella mukavaa, ja vietimmekin siellä noin 5h putkeen! Oli ihanaa kun ei satanut, ja ilma ei ollut liian kylmä, mutta kuitenkin tarpeeksi kylmä (n+5c) jotta lämpimän veden ja kylmän ilman kontrasti oli selvä.

Mun mielestä on ihan kiva että Halloween on pikkuhiljaa rantautunut Suomeenkin. On kiva että on edes joku syy juhlia piiiitkän ja synkän syksyn aikana.

5 kommenttia:

  1. Heissan.
    Mahdoitko olla tässä eräänä päivänä televisiossa?

    VastaaPoista
  2. Moi! No en kyllä tietääkseni ollut. Olen mukana muutaman sekunnin "Suojelijat" sarjan viimeisessä jaksossa, mutta ei varmaan ollut se?

    VastaaPoista
  3. http://areena.yle.fi/tv/1695415

    Oli vain yksi sairaanhoitajatäti siinä kovasti sinun näköisesi.
    Se, joka toi sitä pikku tyttöä leikkurista.
    Hoitsulla oli jännä letti "hässäkkä" toisella sivulla. =D

    -SatuSanna

    VastaaPoista
  4. No niin, nyt kun katsoin uudelleen, niin eihän teissä ole mitään samaa. =DD

    VastaaPoista
  5. Katsoin, ja voi olla että vähän jotain samaa oli :-)

    VastaaPoista