9.9.2012

Taas Strasbourgiin

Pääsen taas marraskuussa käymään Strasbourgissa, koska kukaan muu ei halua lähteä :-) Sopii mulle!

Jokaisesta neljästä sairaalasta Suomessa, jossa on robotti, lähtee yksi hoitaja kurssille. Matkasta tulee raskas, lennän sinne sunnuntai iltapäivänä, maanantaina on intensiivinen koulutus, ja lennän jo maanantai-iltana takaisin, lennon pitäisi olla Helsingissä puolen yön aikaan...

Mutta, koska matka tulee juuri pimeimpään, synkimpään ja ahdistavimpaan vuodenaikaan, olen tästä HYVIN innoissani. Jee!

6 kommenttia:

  1. Siis kukaan ei halua lähteä tuommoiselle kurssille?!?!

    Vaan sama oli meilläkin töissä. minä pääsin uutena kahden päivän kurssille, tosin en sen kauemmas kuin Lillehammeriin ;). Ei ollut tunkua sinnekään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aivan!?!?!

      Mä lähtisin kyllä melkein minne vaan kurssille, jos pääsis :-)

      Poista
  2. Marraskuussa siellä saattaa olla jo joulumeinkinkiä, kivoja kojuja ja muuta. Olen kerran käynyt Strasbourgissa, kesällä, ja kaunista siellä oli.

    Toiset ne osaa ymmärtää matkailun virkistävän vaikutuksen, vaikka työmatka onkin! ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, uskoisin että siellä on, kun mainostavat itseään joulukaupunkina, ja kun nyt tammikuun alussa oltiin, niin oli edelleen kovin jouluista. Nyt vaan on paaaaljon vähemmän aikaa kun viimeksi, mutta ehkä sunnuntai-iltana ehtii jotain. Toivottavsti.

      Jep :-)

      Poista
  3. Ihanaa kun pääset sinne! :D Mä pääsin kans joskus muinoin Belfastiin, kun kukaan muu ei ollut kiinnostunut. Ja matkailu todellakin tekee hyvää; kohta mennään Turkuun! Jee ;D

    VastaaPoista
  4. Jep :-) Ja voisin todellakin tulla teidän kans sinne Turkuun!!!

    VastaaPoista