27.5.2012

Aah kesä!


Piiiitkän, raskaan ja masentavan syksyn, talven ja kevään jälkeen elämä hymyilee taas! Aurinko ja lämpö piristää ihan uskomattomasti :-)

Sää on todella hellinyt meitä viime viikkoina, ja olenkin ollut aika usein lenkillä, koska haluan nauttia näistä upeista päivistä.

Vakiolenkin lempikohta tällä hetkellä. Tässä on monta ihanasti kukkivaa, ja upeasti tuoksuvaa, tuomea.


Normaalsiti en kärsi siitepölyallergiasta, mutta tänä keväänä se on mua vaivannut, kuten niin monia muitakin. Mutta onneksi olen silti päässyt aika helpolla, esim silmäoireita mulla ei ole ollut.

Perjantaina kävin lenkillä ystäväni ihanan Pertti-koiran kanssa, kun hän ei päässyt. Oli mielenkiintoinen lenkkikin, välillä juostiin, ja välillä pysähdyttiin kuin seinään! Koirakuumetta en silti saanut, olen kyllä täysin kissa-ihminen :-)


Lauantaina oli meidän "Kolmen ystävän illallisen" toinen osa. Memmu oli kattanut pöydän terassille, ja siinä nautimme mahtavasta kasvisateriasta upeassa, ja lämpimässä, ilmassa.



Ja lähes kaikki oli myös luomua!


Tämä herkullinen cappucino oli täysin menetettyjen yöunien arvoinen ;-)

Komea poika!

Memmu on juuri perustanut oman yrityksen, hän antaa lymfahierontaa, reikihoitoa ja intialaista pää-, käsi- ja jalkahierontaa. Lymfaterapiassa olin kerran, oli rentouttavaa ja sai ainakin kaulanalueella aikaan jotain "liikettä". Innolla odotan tuota intialaista hierontaa! Memmun kotisivut löytyy täältä.

2 kommenttia:

  1. nonniin... nyt vihdoin tuli aika kirjoittaa se ensimmäinen teksti. käyhän tallettamassa itsesi lukijkaksi ja suosittelemassa googleen hakukoneiden löydettäväksi!! Vain pikku sormen liike sinulta saattaa saada monta asiakasta minulle =)

    VastaaPoista