29.1.2012

Tällä viikolla


Olen ollut kissavahtina työkaverille, joka on Filippiineillä. Työkaveri asuu onneksi ihan vain 10 min kävelymatkan päässä, joten aika helppoa on ollut.

Kasimir

Eulalia

Kun nyt olen joutunut, jopa viikonloppuna, lähtemään ulos kylmään, kissoja hoitamaan, olen myös käynyt lenkillä. Monta kertaa. Paukkupakkasista huolimatta. Hyvä minä!




Olen ollut eilen lisätöissä, kuten myös viime lauantainakin. Väsyttää, mutta tietääpä ainakin vähän enemmän rahaa.

Kaivoin torstaina auton lumihangesta. En saanut kuskinpuolen ovea auki, joten ängin sisään apumiehen puoleta. Auto ei käynnistynyt... Päätin että saa sitten seistä ainakin tän kuun, ja niin kauan kuin on kovia pakkasia. Koska voin ihan hyvin kävellä töihin ja ruokakauppoihin. Ja junallekin on vain 10 min kävelymatka.

Kuva viime lauantailta, kolmen päivän lumet...

4 kommenttia:

  1. Kauniita talvikuvia.
    Taisi olla aika homma saada tuo auto esiin tuolta hangesta.
    Tyylikkäät kissat, hyvin arvonsa tuntevan näköisiä. =)

    VastaaPoista
  2. Mulla on yksi koira sisällä, muut koiratalossa. Mutta sen yhden takia on pakko käydä ulkoilemassa kolme kertaa päivässä. Ihan hyvä juttu.

    VastaaPoista
  3. Ota auto pois rekisteristä, jos et käytä, niin ei maksutkaan juokse. Se on helppo tehdä ihan netissä, enää ei tarvitse mennä mihinkään erikseen käymään. Poiston voi tehdä juuri niin pitkäksi tai lyhyeksi aikaa kuin tarvitsee.

    Kauniita talvisia maisemia on mukava ihailla näin ruudun välityksellä - paitsi että tänne pohjoiseen Italiaan satoi ensilumi lauantaina ja on edelleen maassa. Ovat luvanneet lisää lunta tälle viikolle ja kunnon pakkastakin (-10) on tiedossa. Lapsi odottaa minä päivänä koulu olisi suljettu lumisateen vuoksi. :-)

    VastaaPoista
  4. SatuSanna; juu, 35 min kesti tehdä lumityöt auton päältä ja ympäriltä, ja aikamoinen hiki oli jälkeenpäin :-)

    Tuula; On hyvä juttu. Saa nähdä miten saan motivoitua itseäni nyt kun ei tartte käydä kissoja enää katsomassa... Onneksi sentään täytyy kävellä kauppaan!

    Perheenäiti; Isä kävikin tänään hakemassa akun lataukseen ja laitoin auton seisomaan, ainakin 6 viikkoa, mutta ehkä jopa maaliskuun loppuun, saa nähdä miten pärjäilen ilman! Tarkoitus olisikin myydä se pois ens syksynä.

    VastaaPoista