14.8.2011

Meidän juhlakausi

"Juhlakauden" aloitti isoäiti, joka vietti peräti 94-v synttäreitä viime viikolla!


Lauantaina olikin vuorossa veljeni häät. Ja itse asiassa mulla olisi ollut toisetkin häät samana päivänä (niin tyypillistä!). Valitsin veljeni häät, koska pakkohan niihin oli osallistua ;-)


Tilaisuus oli hieno, ja hääpari hyvin onnellisia. Morsian oli kaunis ja puku oli upea, ja veli näytti komealta "pingviinipuvussaan". Puheet olivat todella hyviä, ja hauskoja. Minä en onnistunut saamaan heitettyä hääkimppua, mutta olen sellaisen 10-v sitten saanut, eikä se "toiminut" ;-)


Kävin kampaajalla laitattamassa hiukset, ja olin erittäin tyytyväinen kampaukseen.

Kuva ei kyllä anna oikeutta kampaukselle, näyttää ehkä hieman sotkuisemmalta

Olin myös tyytyväinen kampaukseen, joka mulla oli siskoni häissä 4v sitten.


Tässä kuussa on vielä toisen isoäitini 85-v synttärit. Ja sitten onkin syys- ja lokakuussa vielä siskonlastenkin synttärit. Joten kolmen kuukauden sisälle mahtuu ne synttärit, joita meillä oikeastaan vietetään.

6 kommenttia:

  1. Sulla on tosi kaunis tukka! Molemmissa häissä upeat kampaukset. Ja todella nuorekas 94-mummo, olisin veikannut 10 vuotta nuoremmaksi! Scottin isoäiti on myös 94.. Onnea kaikille sankareille ja juhlijoille :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos! Väri on purkista ja oikeesti ohut kun mikä, kampaajat on kyllä varsinaisia ihmeentekijöitä ;-)

    Mummo oli vielä ihan vuosi-kaksi sitten todella virkeä ja "elinvoimainen", nyt valitettavasti lähimuisti mennyt nopeaa vauhtia eikä oikein jaksa paljon liikkuakaan :-( Asuu kyllä kotona, mutta lähisukulainen (ja naapuri) käy hänen luonaan päivittäin.

    VastaaPoista
  3. Kaunis kampaus ja sopii sinulle hyvin :)

    VastaaPoista
  4. Kiitos, Heli! Kunpa itsekin osais laittaa, niin voisi vähän useamminkin kuin muutaman vuoden välein olla tukka hienona :-)

    VastaaPoista
  5. Vau mika tukka, tosi hieno!! Mulla olis sulle "tagi" btw :)

    VastaaPoista
  6. Kiitos! Täytyypä tulla katsomaan :-)

    VastaaPoista