30.7.2011

Loppu häämöttää...

Eli maanantaina pitäisi taas raahautua töihin. Ihan ongelmitta olisin voinut lomailla vielä viikon ;-)

Hellepäivinä voi melkein kuvitella olevansa jossain toooooosi kaukana ;-) Vain lime puuttui. Niin ja uima-allas ja palmut...

Paljon olen lomalla tehnyt, mutta onnistuin onneksi järjestämään nelisen päivää jolloin en tehnyt yhtikäs mitään, latailin vain akkuja! Mutta jäi mulla jonkinverran asioita tekemättäkin, mutta enköhän pidä viikon palkatonta lokakuussa, joten jos sitten ehtisi.

Tein itse sushia piiiiitkästä aikaan. Nälkä oli kova, ja koska laitoin vain itselleni ei ulkonäkö ollut mikään parhain. Ja jämät jääty jääkaapissa, joten eivät enää seuraavana päivänä maistuneet kummoiselta :-(

Tällä viikolla olen mm käynyt vanhemman kummityttöni perheen luona yökylässä ja eilen mulla oli todella rakkaita vieraita Ruotsista ja Norjasta, yhteensä kahdeksan kappaletta. Kaksi heistä oli siis vanhoja opiskelukavereita jotka jäivät ulkomaille (toisin kun minä jonka suunnitelmiin se aina kuului ;-) ja perustivat perheet.

Sain upeita auringonkukkia

Uumajalaista ystävääni olen nähnyt aika usein, vaikka edellisestä kerrasta onkin jo vuosi, mutta norjalaista en ollutkaan nähnyt viiteen vuoteen, viimeksi nähtiin kun kävin heidän luonaan Stavangerissa. Ja voin sanoa ettei viime kesän Norjan työkeikasta ollut paljon apua, en edellenkään ymmärtänyt montaa sanaa mitä ystäväni bergeniläinen aviomies sanoi (lapsista nyt puhumattakaan...)!

Tänään mattopesulle, sitten autonsiivous ja kaverille saunomaan, nauttimaan hyvästä ruuasta ja juomasta sekä erinomaisesta seurasta!

Mukavaa viikonloppua!

2 kommenttia:

  1. Loma on ihanaa aikaa aina. Teki sitten mita hyvansa. Mulla tää kotonaolo vaan jatkuu, kun ei tuo polvi tervehdy...

    VastaaPoista
  2. Niinhän se on, loppuu vain aina liian nopsaa...

    Höh, toivottavasti siitä kiropraktikosta on apua, ettei tartte kauheen kauan enää sitä polvea potea!

    VastaaPoista