6.2.2010

Kämppä



Nyt oon sit vihdoin saanut otettua kuvia mun kämpästä! Tää on kivoin kämppä missä olen ulkomailla asunut! Juuri sopivan kokoinen, ja hyvä sijainti. Ja sisustuskin ihan ok. Ja erittäin halpa vuokra =)


Olo/makuuhuone on ihan hyvän kokoinen



Kämppä sijaitsee siis n 10-15 min bussimatkan päässä töistä, ja bussipysäkki n 50 m päässä. Juna-asema taas sijaitsee alle 5 min kävelymatkan päässä, juna Tukholmaan kestää n 40 min. Pieni lähikauppa on ihan kulman takana.


Keittiöön mahtuu yksi ihminen hääräämään ihan hyvin, mutta ruokapöydän ääreen mahtuu kyllä vain maks 3 ihmistä.



Työkaveri, jonka serkun kämppä tämä on, asuu n 5 min kävelymatkan päässä, ja hänen kyydissä olen käynyt muutaman kerran ruokakaupassa, muuten käyn viereisessä kaupungissa (yhden pysäkin päässä), ja tulen junalla kotiin. Kätevää! Autoton elämä ei ole ollut näin helppoa sen jälkeen kun asuin Helsingissä.






Suihkun "ovet" on ovelat, ne saa seiniä myöten, mutta aukeaa tilavaksi "suihkukopiksi"!

3 kommenttia:

  1. Todella viihtyisä ja mukava asunto :D!!!

    VastaaPoista
  2. Niin on! Olin todellakin positiivisesti yllättynyt kun näin tän. Koska vuokra oli niin halpa odotin jotain ankeaa kopperoa!

    VastaaPoista